Wednesday, June 15, 2011

Agama Ku Tumbang

Setelah sekian lame gua tinggalkan belog gua kesunyian tanpa diupdate,hari ni gua melakar sejarah apabila merajinkan diri untuk mengupdate belog....slalunya gua update belog sebab mood gua baik..hohohoho.... tapi kali ni gua update belog sebab dah sampai masenye gua meluahkan ape yang terpendam dan tersirat kat dalam hati dan pemikiran gua ni...

satu persatu,gua lihat saudara2 seagama gua tumbang.....dari aspek pemikiran mahupown nurani....tumbang menyokong si fitnah dalam senyap...mulut kata sial hati kata sayang kat si fitnah....si sarung nangka berlitup rapi pandai mengeluarkan kata2 hikmah berlandaskan alquran...tapi sayang caranya tak sesempurna penampilan... dan bila manusia hanya mahu menjadi manusia biasa,dan gua eros terpaku melihat semua terjadi depan mata kurniaan tuhan ni....

bukak fb,tgk awek,chantek,bertudung,wah masok contest shawl paling chantik...nak LIKE la....tup tup, subhanallah...sampai sebegini sekali!!!!sanggup mereka menjual muka kerna shawl dan popularii!!!sayangnya... chanik yang dipandang tak sesempurna kechantikan yang dicari...

dan bila si ustaz pandai berbicara pasal agama,tapi tak boleh terima nasihat dan pandangan dari gua?? hina sangat ke gua ni??cakap kat si wanita hubungan silaturrahim jangan putuskan...tup up gua di dilete dari friend list dan teros memblock gua akibat dari pandangan ngan persoalan yang gua cuba ajukan....apakah??

apa dah jadi ngan agama ku??adakah ia tumbang ditelan si dajjal?lu tuduh gua,gua tuduh lu....lu salahkan gua,gua salahkan lu....kita sama sama islam tapi tak ngam!!benar kata M,Nasir 70,3 pintu,70,3 jalan...yang sampai hanya satu jalan...

rock rock jugak,metal metal jugak,jazz jazz jugak,tapi lu tengok gua lu kate sesat...ape hak lu nak cakap gua sesat??lu tuhan ke nak cakap gua sesat??dalam tangan lu ada kuasa menentukan kesesatan seseorg tu ke? pahala,dosa,syurga,neraka,ajal,maut,semua kat tangan tuhan,lu tak layak nak cakap kerahsiaan tuhan....

akhir kata,majulah sukan untuk negara....

1 comment:

  1. memng pelik tengok kontes shawl la.. ape la.. Tapi nak buat cammana dah tuan punya diri nak ikutkan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...