Wednesday, September 19, 2012

Gua hilang kemana?

 " sometime we lost because we missing something  "



heyyyyyoooooo guys!!!! asalamualaikum!!! sori gua terlalu lama menyepi sampai berbulan2 lamanya... bukan niat hai ini malas untuk mengupdaate akan tetapi terlalu banyak rintangan dan halangan serta cabaran mahu mengupdate belog..hahahahaha..... agaknya sudah terlalu lambat untuk gua ucapkan selamat hari raya..hehehehe... 

gua hilang kemana?
gua tak kemana mana, cuma kadang2 tu terfikir jugak nak hupdate belog ni, tapi adat mengingat hari ni niat esok lupa.... hahahahahaha.... 

so lepas ni gua akan cuba sedaye upaya mengupdate belog secara lebih serius dan istiqomah...hehehe... and one more things, sori coz lama menghilang dan sori jugak kepada belog gua sebab abaikan lu.... 

so...see yaaa!!!

1 comment:

  1. Hahahah... baguslah. Kalau lupa belog, namanya kehidupan di alam nyata lebih menarik. =) Bagus2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...