Tuesday, March 29, 2011

Malacca

Ok...salam kepade semua readers..lame dah gua tak update belog gua ni...k, baru2 ni gua pergi ke melake untuk membuat recce..lu org tau tu pebende??gua pown tak bape paham recce tu bende tapi yang pasti ia adalah kite mengusha kawasan..lebih kurang la..==".. gua buat recce ni untuk asaiment videography gua... memula gua just nak wat documentary pasal baba nyonya last2 tukar title kepada st paul musician...hahaha...last minit punye idea...seharian kat melake sampai dah nak pengsan dah..so gua upload la beberape gambo untuk tatapan lu org... sebelom lu org kritik gua tau,gua ngaku gua bukan pandai amek gambo...ya gua sedar(nada sedih).... so dipersempahkan~~~~~~~~~~







p/s : gua tau gua tak pandai amek gambar + tak pandai edit gamba...=="

9 comments:

  1. smart la cik kucing gmbar2 nie..good job!

    ReplyDelete
  2. melaka d'best!!!
    anywy nice pic.

    ReplyDelete
  3. melaka mmng besh!!! silap tak jumpa hang tuah mse tu..

    ReplyDelete
  4. cantik la awak,,,awak pon cantik jugak

    ReplyDelete
  5. pegi melaka?????
    hehehe//
    melaka cantik yawwwww :P

    cantik je gambar kamu amik :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...