Thursday, January 13, 2011

konflik si kucing hitam



  salam kepada semua yang memngintai blog ni... semestinya blog ni blog baru and baru dipublishkan setelah mengabil keputusan begitu lama untuk memulakan blog baru kat rumah baru(baru pindah) dan hidup baru.... ape yang akan aku coretkan bukan lah kisah hidup aku tapi kisah hidup konflik dunia realiti ataupown fantasi yang selalu kita lalui or hinggapi ni....

  sambil bertemankan lagu yuna - gadis semasa , jari aku secara otomatiknya mendengar kata hati sambil dikontrol oleh akal untuk menulis secara propessional(bahase jawe).... bukan aku nak mencari publisiti murahan dgn menulis blog2 setan2 kedurjanaan mengkondem negara or meluahkan rase marah tapi aku perlu untuk berkongsi cerite cereka drama movie bersama pembaca or peliwat,eh silap2(malas nak cari butang backspace dikala gelap ni) pelawat... kadang ade sesetengh benda story mory ni kite leh cerita kongsi sama2 and ade yang betol kite leh jadikan panduan and yang silap kite leh jadikan tauladan...

  aku bukanlah seorg insan sempurna sesempurna sesetengah masyarakat yang menganggap diri mereka telah merdeka dari metaliti feudal hakikatnya masyarakat yang disebutkan ini terperangkap dalam dunia fantasi dunia durjana yang penoh dgn sandiwara dunia baru yang diamalkan hampir setiap manusia.... kadang2 hidup dizaman feudal tu lebih baik daripada hidup di jaman serba moden yang penoh dgn penipuan pendustaan serta pembohongan yang sengaja direka oleh pihak2 tertentu untuk menjadikan manusia ni kononnya lebih baik hakikatnya manusia jaman skunk ni erperangkap dgn dunia ilusi yang mereka selalu bayangkan.....

  nak tulis banyak2 pown tak bape gune mase ni coz slalunye tak de org nak bace first entri ni so maybe aku stop sampai sini je kot....
sambung dilain hari ye kawan2!!!!(gaya kartun kanak2 yang ceria2)
aku mau tido sebab sok skola (yay syukenye)
harap maap sebab banyak kesalahan ejaan sebab ketiadaan lampu serta kemalasan mata ini untuk dibuka(menaip sambil tido)....
k see ya!!!

1 comment:

  1. ni psl kucing hitam eh?ehheehe
    let do some visit to mine http://intanmaizura.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...