Thursday, January 20, 2011

Antara Aku, Blog, Kelas Dan Dia


  cerite 1 : Salam dan selamat hari jumaat..hakhakhak...update2!!!jgn malas!!!!huhu...perkare petame skali pelajaran hari ini ialah : JGN DTG KELAS LAMBAT!!!!... (cecite cecite) cam ni, semalam semangat tido awal, sebab hari ni (jumaat ) ade kelas pagi..sedap punye tido tak sado jam dah kol 8.30 pagi..OMG!!!! bangun2 mandi teros lagi best membe aku g kelas tak mandi!!!(euhhhhh)...hahaha...lantak la...dah telambat nak wat cane an...hikhikhik... pas tu kitorang sampai kelas je dtg2 lec aku dah kunci pintu...kambing tol la lec ni!!!!kasi r can kat kitorang..baru minggu ketiga kot..hakhakhak.... geram tol tgk lec tu..cam nak cubit2 je pipi dia!!!!ish!!! menci2!!!!hahahahaa.... tapew2!!! minggu depan aku pakat ramai2 dtg sesudah subuh...pas tu kunci pintu tak kasi dia masok..padan muke lec tu nnt..wahahahaha...

  cerite 2 : haaaaaa....KONFLIK SI KUCING HITAM dah seminggu bertapak kat arena blogger ni!!!!hahahaha...time kasih kepada semua followers dan pelawat serta tak dilupakan jugak kepada pelawat yang tak melawat (cam ne tu?)..hahhaa...aku tak sangke yang blog ni leh dapat sambutan agak best dari korang sume... teruskan menyaport kucing hitam ni kayh!!!!love u all la..hakhakhak....ACtually KONFLIK SI KUCING HITAM adalah rakan kepada akubudakseni.com... maybe tak lame lagi akan ade tee design competition..so korang leh la try luck by entering the competition...cewah...kawe kecek omputeh!!!hahaha

  cerite 3 : tetibe lak aku teringat kat ex awek aku dulu...huhu...rindu la kat dia... g mane2 je mesti ade gurl yang iras dia..menci2!!!!!tak suke!!!! kenape ngan aku ni..huhu... im must be propessional!!!! no gurl no cry!!! yeah!!!sape soh dulu dia mintak putus!!! ahhhh!!! tido lagi best!!!

  cerite 4 : dah tak de cite dah...hahahaha

12 comments:

  1. weh jangan jadi giler talak sudaa....kuikuikui

    ReplyDelete
  2. alaaaa...bunga bukan sekuntum...ehehehehe

    ReplyDelete
  3. haha...suka perkataan menci2!!!!!!!!!
    haha...macam manjer jerk...hehe

    ReplyDelete
  4. wahh..semua bunga yg komen..kih3..lex r bro..aku pon penah lalui cmko..huhu..perit woo..

    ReplyDelete
  5. owhh.. memori daun pisang.. thehehe

    http://ishikosworld.blogspot.com/2011/01/117-contest-pic-hitam-putih-paling-cool.html

    ReplyDelete
  6. kiwi sem ni byk kls petg...start kul 11...kire x de la kes lmbt g kls..hihi

    ReplyDelete
  7. no gurl no cry..hehe2..bsar makneyer tu...:)

    ReplyDelete
  8. respek samlu bro! hehe. ala biasa la lambat tu.xdatang lansung lg trok en? hehe

    ReplyDelete
  9. wahhh..baru seminggu trafik up 2..cecite sket cmne nak dpt trafik cam2..hehehe..

    ReplyDelete
  10. thnx kepada sume yang sudi jenguk blog ni!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...